Marit tegenstander een berichtje post, krijg je meteen lappen vol met tekst (wel goed onderbouwd) waarom dat de mening niet zou kloppen
Ja het is soms wel veel tekst ja
. Misschien is het dat juist dat sommigen ontmoedigt alles bij te lezen. Ik heb dat zelf heel erg. Ik vind de meeste andere topics bijhouden gewoon veel te veel worden.
Maar ik vind het dus wel mooi dat als, zoals jij zegt, een Marit-tegenstander een idee post daar goed onderbouwd kanttekeningen tegen worden geplaatst. Dan heb je m.i. een mooie discussie.
En ik heb totaal niet het gevoel dat Marit-tegenstanders wegblijven, sterker nog, achter elkaar kwamen jij, GeeDeeZet, D*N en niekypsv eergisteren met overtuiging dat Marit de mol niet is. Dat klopt ook want ze is over het algemeen weinig verdacht. Zelf vond ik het toen wel tijd worden om te benoemen waarom Marit de mol WEL is.
Enne... ik heb daar mijn invalshoeken. Maar die is bijv. weer totaal anders dan die van Tunnelbouwer en Rat. Onderling hebben we wel overlap maar ook echte grote verschillen. Dus wij gaan echt niet 'team-uppen' tegen Marit-tegenstanders