Oke: het is waar, ik ga vaak op mijn gevoel af, maar wat Marit betreft: het treffendst vind ik de laatste opdracht op de toren. Tuurlijk, zij gin makkelijk mee met het aantal eilandjes e.d., maar: waarom schreeuwt ze zo overtuigend naar beneden dat ze absoluut niet naar binnen zouden moeten gaan? Een mol zou zich daar veel meer in terughouden.
Tja. Vóór vorig jaar had ik ook durven zweren dat een Mol geen favoritism zou spelen naar een kandidaat toe en hem zomaar een joker zou toebedelen.....
Dat is duidelijk veranderd sws na Patrick...
Dus wat een Mol wel of niet zou doen, of waarin hij of zij zou terughouden..whatever..
Zeker dit jaar zoals ik al eerder aangaf, lijken de kandidaten meer dan ooit bedacht op allerlei zaken, oa gedoe met jokers sinds vorig jaar. Dat doet mij eerder denken dat de Mol dit jaar zich daar verre van houdt (nou ja misschien hoop ik het toch vooral
)
Voor wat betreft omgekeerde psychologie sja. Ik vraag me vooral af waarom Marit dit zo hard loopt te roepen. Ze doet kennelijk niet eens een poging om enigszins verdacht te zijn.
Misschien heeft dit een andere oorzaak, dat kan prima zijn. Maar ze gedraagt zich vreemd en zegt ook dingen die niet te rijmen zijn met hoe we haar kennen. Of dat Mols is of niet is een tweede ding maar opmerkelijk is het wat mij betreft zeker.
Daarbij was ze boven met Maarten; als Marit de mol zou zijn zou ze het toch veel beter aan hem kunnen overlaten. Verder verbeterde ze zichzelf opvallend bij het aantal tonen van de tubaspeler. Dat had ze eerder ook door Maarten moeten laten doen.
Viel niet veel aan te mollen sws,?
Dan blijf ik ook zitten met die 1000 Euro die ze pakte met haar envelop. Oke, misschien wilde ze die jokers niet aan Tim en Frits geven, maar toch, een zeer rare actie.
Tja. Ik kan een verklaring ervoor bedenken maar die is zeer subjectief.
Het hangt af van wat er in afl 4 gebeuren gaat.Maar ik ben het met je eens dat dit niet voor Marit als mol spreekt.
En ook bij de eerste opdracht zat ze in een in mijn ogen zeer ongunstige postitie om te mollen. De grootste klappers konden immers alleen in de boot gemaakt worden. Natuurlijk kon ze een paar namen verkeerd zeggen, maar dat ging dan maar om hele kleine bedragen die ze misliep. Kijk, zou ze daar door de groep geplaatst worden, dan zou je mij hier niet over horen, maar het was haar eigen keus om in deze ongunstige positie te komen...
Dus zomaar er voorbijgaan vind ik toch wat te makkelijk, vooralsnog.
Afhankelijk van perspectief.
Uiteindelijk bepaalden zij en Hadewich wat er gewonnen werd.
Waarschijnlijk werd er vanuit gegaan dat het een moeilijk leesbaar iets zou zijn gezien de omstandigheden. De Mol kan niet iets ongeloofwaardigs doen sws.
De Mol had hier feitelijk overal kunnen zitten maar dan was het verstandiger geweest imho een taakverdeling te maken zoals in boot 1, waarbij 1 persoon de regie naar zich toe trok of een ander zich erachter verschool (in boot 2 was dit veel minder het geval).
De andere optie is je van de domme te houden en het moeilijk leesbare geschrift deels niet te lezen hetgeen Marit precies gedaan heeft.