nee maar dat zeg ik dus ook juist niet..
ik denk namelijk dat de mol zeker wel gemold heeft in de afleveringen daarvoor en niet alles laat afhangen van 1 opdracht....
alleen wil ik best wel geloven dat de mol in de laatste 2 opdrachten eventueel minder gemold heeft.. (zoiets zei Art ook in de intro) hoeft niet zo te zijn, maar zou kunnen wat mij betreft,.
Maar Marit molde juist in eerste opzicht veel bij de fietsopdracht, maar aan de andere kant rijdt ze wel weer naar Art.. dat is dus tegenstrijdig.. en dat heb ik beide proberen uit te leggen met marit als mol in mijn hoofd..
aan de ene kant molde ze wellicht wel vooral in het begin van de opdracht lijkt ze te mollen, en dat zou ook kunnen omdat ze wist dat ze buitenspel zou staan in de laatste opdracht...
maar aan de andere kant molde ze dus ook juist niet door naar Art te fietsen terwijl ze wel wist dat ze buitenspel zou staan..
de enige vraag die ik dan hard op stel is zou Marit niet mollen terwijl ze juist wist dat ze buitenspel zou staan in de laatste opdracht..
dat b.v frits niet molt in de opdrachten daarvoor is dan weer logischer omdat hij wel een aandeel heeft gehad in de onderhandelingen..
waardoor het dan voor mij wel weer onlogischer is dat marit dus juist naar Art rijdt als ze de mol wel zou zijn..
overigens het feit dat ze pot wil beheren maakt haar dan wel weer verdachter bij mij..
Eerlijk gezegd hoop ik niet dat ze dr uit gaat.. en vind ik haar zelf ook een leuke speler in het spel.. maar ze is zo tegenstrijdig in veel dingen dat het voor mij wel handig zou zijn om haar weg te kunnen strepen..
Marit is de enige waarbij ik tijdens het kijken naar 1 aflevering al 5x van mening kan veranderen over het feit of ik haar nu wel of niet verdacht vind.. lol.