Toch zegt Marit op Twitter dat niet het fixeren op 1 kandidaat, maar de moeilijke test-vragen haar fataal zijn geworden.
Als ze het zelf twittert, geloof ik haar, en niet wat bijvoorbeeld de Telegraaf schrijft.
Het kan best zijn dat dat is wat zij gelooft Jos.
Dat hoeft echter nog niet zo te zijn.
Meestal nemen ze de laatste aflevering pas vlak voor het einde op, dus ik neem aan dat de overige kandidaten op dit moment ook de identiteit van de Mol nog niet weten. Maarten iig duidelijk nog niet tenzij hij er een hele show van maakt en dat geloof ik niet.
Ik herinner me diverse kandidaten zoals bijv een Dick Jol die er tot de Molonthulling plaatsvond heilig van overtuigd waren dat ze de juiste Mol hadden.
Als je er in afl 4 bijna uitvliegt (er even van uitgaande dat zij dus toen ook de test het slechtst gemaakt heeft al weten we dat niet zeker) en er in afl 5 definitief uitligt dan is de kans toch vrij klein dat je op de goede mol hebt gezeten lijkt me, zelfs al heb je de test verkloot.
Dan moet het wel een bar slechte mol zijn want dan hebben maar liefst 6 kandidaten die mol doorgehad, als zij nog steeds het slechtst scoorde (freak-deviaties van toevallig goed gokken maar op de foute mol zitten even daargelaten).
Het lijkt me gewoon erg onwaarschijnlijk. Maar dat zullen we vanzelf wel zien in afl 10.