Het kan best zijn dat dat is wat zij gelooft
Nou precies! Dat wilde ik ook schrijven
Ik keek overigens wel een beetje op mijn neus toen Maarten vertrok hoor. Marit die eerst in de test zegt dat spreiden toch allemaal maar onzinnig gedoe is... terwijl Maarten subliem aan het spreiden was en rood kreeg.
Maar inderdaad, over het algemeen denk ik dat er vele kandidaten in hun tunnel blijven zitten tot de finaledag terwijl ze toch echt op hun vingers kunnen natellen dat ze de mol elders moeten zoeken.
logica "De penningmeester kan de mol niet zijn"
Klopt, toen ik dat zag schreef ik haar af als mol (althans, ook DE opdracht speelde belangrijk mee natuurlijk). En ik zal opnieuw lelijk op mijn neus kijken als Tim nu de pot mag beheren. Wat daar achter zit is dat de kandidaten nu eenmaal veel beter... althans heel ANDERS... in WIDM zitten als de kijkers.
Zij hebben het gehele doen en laten gezien van degene die maximaal vertrouwd wordt en ik ga daar op af. Wat de kijkers weer als voordeel hebben is dat ze zeer veel invalshoeken hebben. Dus wij hebben een veel beter algemeen plaatje om de mol te vinden. Maar de precizie... die zit beter bij de kandidaten dus die vissen die ene superkandidaat er wel uit, ook als de kijkers nog een vertekend beeld hebben van die kandidaat... zo kon ik omslaan van Marit-believer in tunnelvlieder