U kunt al uw videobeelden van uw gezichten als PM naar mijn opsturen
Priceless!
Die compilatie wil ik ook wel eens zien.
Hoogmoed komt voor de val!
Hij had zelf ook telkens van die uitspraken dat hij iedereen eruit ging spelen, en dat hij als enige goed zat, enzovoort, enz... Ik moet toegeven, ik heb gisteren serieus in mijn vuistje zitten lachen toen Art het rood scherm van Tim tevoorschijn toverde.
Zoals beloofd bied ik jullie allen een paar helpende handen om nog levenden uit dit puin te halen ... voor een bakje troost moet je helaas ergens anders zijn, misschien eens bij Mamalou passeren? Die zag Tim ook wel zitten.
Ergens vind ik het wel jammer dat Tim eruit ligt, want ik had nog zoveel vragen waarmee ik de Tim-clan kon prikken, en waar ik nu jammer genoeg geen antwoord meer op krijg. Maar geef toe, een vrouwenfinale is toch vele malen specialer!
Het was een verleidelijke appel om in te bijten, maar gelukkig ben ik eraf kunnen blijven. De Tim-val was volgens mij een lelijke val om in verstrikt te raken, een om er nooit meer uit te komen. Stel je maar eens voor als dit de finale was geweest, dan was het hek helemaal van de dam geweest. Gelukkig krijgen jullie nu nog de kans om op zoek te gaan naar de echte Mol. Het ga jullie goed Timí's, maar dat zal wel lukken want tot mijn grote verbazing heeft bijna iedereen al een nieuwe Mol verkozen?! Damn, you guys work fast!
Om terug bij Tim te komen, eindelijk is het allemaal plaatsen. Tim was dus een heel slimme kandidaat! Gelukkig niet de Mol.