Sorry, maar ik ga toch off-topic posten:
Ben ik de enigste die het overzicht kwijt raakt door alle verschillende analyses en meningen over de onderhandelingsopdracht die her en der en eigenlijk overal verspreid worden?
Veel topics staan er inmiddels vol mee, ook topics als deze. Het heeft weinig zin om je eigen mening alsmaar uitgebreid te herhalen; in plaats daarvan volstaat een simpele link naar de plaats waar je mening te lezen is. Bijvoorbeeld: 'ik verdenk Tim, omdat: reden 1, reden 2, reden 3, en zijn rol bij de onderhandelingen - zie url'. Ik weet dat ik hier zelf ook aan heb bijgedragen in andere topics, maar dit komt vooral omdat ik eigenlijk niet eens meer weet waar mijn analyse thuis hoort.
N.B. Ik weet dat het niet mijn taak is om dit te melden, maar ik raak het overzicht kwijt en daarmee ook mijn motivatie om de updates in topics te lezen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het interessant om de verschillende invalshoeken te lezen, maar ik wil voorkomen dat ik straks door de bomen het bos niet meer zie. Zijn er mensen die mijn mening delen?