goed antwoord op zijn vliegtuigvraag geven, als schutter voorkomen dat Marit een joker pakt in plaats van geld, in de speurtocht het straatnaambordje van Calle del Encuentro spotten en dan ook nog eens William en zijn teamgenoten terugroepen wanneer ze net voor het eindpunt verkeerd lopen!
Dit zijn allemaal wel wat softe hints vind ik... hij stamelde op zijn vliegtuigvraag alleen maar dat hij hier zoooooooooo slecht in was en toen iedereen kwam toegesneld om dan WEL het antwoord te geven kwam hij nog met 40 om te worden gecorrigeerd door William, nee, 41.
Als schutter wil je voorkomen dat het spel verder gaat want dan kan er geld in de pot komen. Dus knallen maar
!
In de speurtocht las ik hier al eerder dat hij het straatnaambordje zou spotten maar dat moet ik dan terug zien, in mijn herinnering was het juist Anne Marie maar vlak daarop Tim die het krediet pakte (dat krediet is al jaren een goede om de mol te vinden; geeft voor de regie ook een mooie mogelijkheid tot fijn editten).
En William en zijn teamgenoten terugroepen is echt niet zo hoor, kijk maar eens goed, William is de enige die vol wegspurt, de rest twijfelt, hobbelt wat erachteraan. Anne Marie was het juist in 1e instantie die HIER ofzo riep, daarna ging William de bocht om... omhoog. Je ziet de twijfel al bij Marit en Frits. Dan gaat Frits William halen. Je ziet Tim op de hoek stampij maken waar ze moeten zijn... maar het is Frits die William gaat halen! Volgende beeld komt Frits namelijk teruggelopen de heuvel af. Typisch staaltje editwerk zodat het lijkt alsof Tim hier iets goeds doet terwijl in feite Anne Marie, ge-echoot door Tim, en Frits, gebackt door Tim, het goede doen.