Het is een verwarrend seizoen!
Ik vind het (vooralsnog) helemaal geen verwarrend seizoen, in tegendeel zelfs. Bij alle deelnemers heb ik inmiddels al meerdere keren emoties/expressies gespot waarmee ze zich voor mij als kandidaat verraden hebben, behalve bij Tim. Hier speur ik zo objectief mogelijk bij iedereen naar. Het is dus niet zo dat ik nou per se Tim als Mol wil. Hij is na doorstrepen van de rest gewoonweg als enige waarschijnlijke Mol overgebleven. Vorig jaar zat ik na aflevering 6 met Patrick in precies dezelfde situatie. Ik heb toen bij hem misschien nog wel extra hard gezocht, maar op een klein twijfelgeval na (in aflevering 9 geloof ik) heb ik nooit iets overtuigends kunnen vinden. Daarom ook dat totdat met een rood scherm zou blijken dat ik een grove inschattings~ of interpretatiefout heb gemaakt, ik geen enkele twijfel heb dat Tim de Mol wel moet zijn. Of hij dan een leuke, goede, slechte, of whatever Mol is, laat ik op dit moment even in het midden.
Wat ik, als Tim de Mol blijkt te zijn, wel opvallend vind is dat hij al zo vroeg in de montage verdacht is gemaakt. Ook staat hij al vanaf aflevering 2 achter Liesbeth het hoogst met verdenkingen op avro.nl. Daarnaast was hij, waarschijnlijk mede door die montage, ook al vroeg de topverdachte bij het grote publiek op Hyves. Persoonlijk vind ik dit jammer, maar het verandert verder niets aan mijn waarnemingen en overtuiging dat Tim de Mol is.