Okay, goed opletten als hij zijn verhaal doet over hoe Liesbeth zogenaamd zat te mollen met dat stroomsnoer... die triomfantelijke blik zegt alles!!!
Ja, ga ik ook zeker naar kijken, want daar had ik gisterenavond al een raar gevoel bij. Die actie staat op het lijstje die ik vanochtend gepost heb in het aflevering topic. Ik heb het gevoel dat hij zelfs op het snoer ligt.
Maar ik wil ook nog even zeker weten dat ik niet om de verkeerde redenen van Anne-Marie af stap. Ik heb namelijk enkele zeer concrete molacties bij haar en er zijn enkele sterke potentiele hints.
Om Tim heeft altijd een mollerige zweem heen gehangen. Vooral ik biechts doet hij onnodig verdacht. In het begin van het seizoen stond hij volgens mij op plek 2 bij mij, maar omdat hij verdacht bleef doen tijdens biechts en met jokers en omdat ik niet veel concrete molacties bij hem had gezien, is hij op den duur gezakt in de lijst.
In de afgelopen aflevering werd (bij mij) een beetje de indruk gewekt dat hij binnen de groep niet heel erg verdacht werd. Daar verbaaste ik mij een beetje over en is ook een reden om hem extra te verdenken. <-- Ik snap de logica hier ook niet van, maar het voelt wel zo.