Hoe zit dat precies volgens jou? Het klooien met de porto als Hadewych hem in haar hand heeft?
Volgens mij rijd hun team de route vrijwel helemaal goed. Op één stuk na, maar dat wordt hun duidelijk geïnstrueerd door Frits. Ik vindt dit tweetal zowat het minste verdacht tijdens de opdracht. Ik ben erg benieuwd waarom jij ze vreemd bezig vindt... Zie ik iets over het hoofd?
Ik heb voor een Amerikaans forum een analyse gemaakt van die opdracht.
Ik wil hem hier ook wel plaatsen als je dat interessant vindt.
Het komt erop neer dat er een overlap plaatsvindt bij de N van de viking. Beide auto's moeten daar hetzelfde stuk rijden. Dat stuk is ook waar het het meeste mis kan gaan, en wat ook gebeurt. Dat er wel een soort van 'N' uitkomt is eigenlijk zuiver toeval omdat beide auto's de zaak verkloten.
Marit maakt een veel te brede schuine diagonaal van de N en Liesbeth een veel te smalle.
Vervolgens zit, voor zover we aan de hand van de beelden kunnen zien althans, Tim achter het stuur en die zet het onderste deel van de K dat zij moeten rijden veel te vroeg in, waardoor ze een cruciaal stuk van het woord missen.
Gevolg, de V en I zijn redelijk leesbaar, de N ook maar de I en K worden helemaal verkloot.
Liesbeth begint de N veel te vroeg en maakt die veel te dun, Tim zet hierna veel te vroeg de letter K in.
Aan wie dit precies gelegen heeft weten we niet maar de Mol zou bij uitstek hebben geweten dat het met name bij de N mis kan gaan lijkt me omdat daar het punt lag waar beide routes elkaar overlapten en kruisten.