Ik heb een lichtelijke neiging om die tunnel uit te stappen, dus mogelijk komt er een plekje vrij .
Maar alvorens dat defnitief te doen, wacht ik toch eerst de komende aflevering af.
Toch fijn dat Tim nu zo;n beetje alle twijfel weggenomen heeft
En met het vertrek van William hoef ik hem ook niet meer te overwegen
- Opdracht met de stier: Tim haalt de kop eraf waar vervolgens op wordt geschreven wordt, waardoor ze aan het eind eerst alles moeten overschrijven. Ook lijkt Tim tijd te rekken door moe te zijn en telkens andere manieren van tillen voor te stellen
- Abseilen. Dat Tim mogelijk niet noemt wie de mol is, maar wie er naast hem niet naar beneden gaan viel mij ook direct op (maar als je de aflevering niet op prime-time kunt kijken, kun je daar helaas geen credits voor opeisen :p) En is een zeer sterke hint. Sowieso moet je als mol je eigen prestatie goed voorspellen. Dat kunnen alleen Tim, Liesbeth en Annemarie gedaan hebben.
- Na de rondleiding en de opdracht met de vis is de opdracht met de schilderijen weer eentje waar de mogelijkheden voor de mol zeer beperkt zijn. Tim is weer de enige die de mogelijke molactie aangrijpt. Van de resterende 3 kandidaten zou ik ook hier -net als bij de rondleiding en de vis- geen idee hebben wat ze als mol hebben gedaan of hadden moeten doen.
Tel hier nog de positie in de onderhandelingen en enkele sterke hints bij op en na enige twijfel die ik had, heeft Tim deze aflevering z'n eigen tunnel enorm gestut.