Ik vind William n.a.v. afl. 1 molwaardig te noemen. Begon meteen toen ie Anne-Marie tegen kwam haar te verwarren. Vervolgens haar beschuldigen van het feit dat ze op een paal geld had gepakt
Voor zover ik weet, had alleen Frits weet van de vrijstellingen in opdracht 2. En toch gaat William dan tegen Tim praten over een koker waar wellicht een vrijstelling in zit. Que? Een vrijstelling is bij WIDM altijd het groene schijfje, dus dat past moeilijk in een blauw kokertje
Dus verspreekt ie hier zich, toont ie hiermee zijn voorkennis?
Verder natuurlijk het sluitstuk door zo paranoïde als een gek in de hooibalen/stellages te gaan zoeken naar jokers
De grap is nog dat Dio hem meteen volgt, zonder zich te blijven richten op Marit. Voor de mol is het namelijk altijd beter dat een kandidaat een vrijstelling heeft, want zodoende blijf je langer onopgemerkt met een grotere groep. Meteen ook een klassieker in wording ja, die derde opdracht
Vervolgens bij de test geeft ie aan het zeker te weten, de montage doet ons overkomen alsof ie op 1 persoon heeft ingezet. Goed, mocht William de mol zijn, dan is het wel eentje van de overduidelijke soort. En toch blijf ik hem in de gaten houden.