Ik heb m net teruggekeken en William springt me toch beetje bij beetje wat meer in het oog na hem eerst te hebbben afgeschreven.
Bij de pimpampet opdracht is hij namelijk de enige die totaal niks bijdraagt.
Er worden volgens mij 4 (of 5) sporters met een M geraden en 2 (of 1) europese steden met een M. Frits en Liesbeth brengen hiermee respectievelijk 200 en 100 euro mede in. Het bord van William wordt niet gezien. Ook houdt hij hem steeds schuin vast. Frits hoor je heel duidelijk "sporters" roepen. William daarentegen roept "Hallo hierzo!". Heeft weinig nut, want ze weten al waar hij staat, ze zien het bord alleen niet.
De tweede groep brengt 500 euro binnen. Volgens Art 7 goede antwoorden waarvan 1 met een Q. Ze raden dus volgens mij: Quintus, Beren, Bever, Beegees, Boney M, Beachboys, BZN. (is in totaal precies 500 dus badeend is vast fout gerekend). Quintus en alle bands worden geraden door Frits. Van de dieren weet ik het niet precies. William lijkt hier echter geen actieve rol te hebben. Ik hoor hem in elk geval geen suggesties aandragen. Overigens hoor ik Liesbeth ook amper, maar haar bord werd nog gelezen.
Dit in combinatie met het feit dat hij de toren in wil, maakt hem toch wel iets verdachter dan ik hem eerst vond. (Voor uitleg waarom hij als mol toch 1000 euro kan pakken, zie ergens een paar post terug mijn uitleg)
(En ik wil gewoon niet de Liesbeth tunnel in, omdat ik haar een hele slechte mol zou vinden en ik heel erg teleeurgesteld ben in dit seizoen als zij het is
)