en dan nog effe wat vergezochte theorietjes..
al die kruizen en kerken...
De laatste 2 dingen die William heeft gedaan voor wie is de mol in 2011 was sinterklaas journaal.. (kruis) En ramses (die overleden is helaas) ook nog in footloose gespeeld (dat gaat over een dominee)
En misschien als dat vaker terugkomt is er ook nog wel een theorie te verzinnen met de opdrachten uit de afleveringen in combinatie met de dagboeken en william...
AFLEVERING 1in het moldagboek bij afl 1 schrijft de mol: stel je voor dat je erachter komt wie ik ben..
dat zou toch een ramp zijn?
ook het vliegtuig wrak is natuurlijk een beetje een overblijfsel van een ramp..
William heeft een stichting opgericht die zich inzet voor slachtoffers van
rampen..
AFLEVERING 2In dagboek 2 schrijft de mol: maar met een beetje meer geluk was deze opdracht ook
finaal in rook opgegaan.
en we hadden een opdracht met rooksignalen in aflevering 2 (william als
schoorsteenveger.. en waar rook is, is vuur...
)
AFLEVERING 3Aflevering 3 moet ik nog ff induiken... verder dan william die de joker uit hangt en het jokerspel kom ik niet..
edit nog effe dagboek erbij gepakt en gekeken of daar dingen in stonden die op een opdracht en op william sloegen.. wel dit tegengekomen: maar dat is dan wel beetje anders als bij de voorgaande afleveringen:
En van de jokers! Daar waren ze dan eindelijk. Ik heb ze gemist hoor.. (lees de mol heeft de jokers gemist dus envelop gepakt)
Denk je dat ik 1000 euro in de pot zou stoppen? Voor jou een vraag... (hier kun je lezen.. denk je dat ik 1000 euro in de pot heb gestopt.. ik heb voor jullie/of frits een vraag gepakt)
oftwel William...
Meer mensen die met mij de tunnel in willen??