Na vier verschillende mollen ben ik toch weer terug bij William.
-William die zich aandient als
de koelbloedige (een zeer goede moleigenschap)in de Westernopdracht daar meteen zijn hand opsteekt en 3x Anne-Marie wegdrukt en zelf geen geld en zelfs geen joker pakt vind ik vreemd. Ik denk niet dat hij vooraf wist dat Frits al 1500 euro had gepakt want dat vraagt Art pas als de hele opdracht voorbij is. Ik denk dat William wie die ook gekozen had, ze allemaal snel had weggedrukt. Nou deed Marit dat ook bij Anne-Marie maar die dacht volgens mij dat daarna het spel voor haar nog doorging. Een molactie van William volgens mij.
- William die continu anderen verdachte dingen ziet en hoort doen zoals het een goede kandidaat betaamt... Hadewych zou hem verkeerd gestuurd hebben. William rent als een gek de andere kant op terwijl hij Tim en Anne-Marie al in het zicht had. Nergens heb ik Hadewych wat verkeerd horen zeggen. Deze actie doet me denken aan afl. 1 dat hij als een gek naar jokers ging zoeken. In dit geval wordt William op tijd teruggehaald door in ieder geval Tim en Frits. Maar vreemd is het wel en het hij komt overal mee weg want niemand noemt hem als verdachte bij de test!
-Volgens mij is er ook door zijn toedoen een vraag verkeerd gegaan in het vliegtuig (de vraag over dat meer van Marit). William had de kaart op schoot en wees het nog aan. Ook ging hij eerst mee met de Good,the Bad and the Ugly maar hield hij (net als Liesbeth) geen voet bij stuk, geen protest. Zijn eigen vraag had hij wel goed.
-William is slim en zegt na de Westernopdracht meteen tegen Tim jij hebt geen geld gepakt etc. Hij legt meteen de aandacht op anderen zodat er aan hem geen vragen gesteld worden. Dit doet hij vaker wat voor een mol geen slechte strategie is.
-Oké hij zat niet bij de onderhandelaars maar dat kan best expres zo gedaan zijn om hem bij de molspeurders en de kandidaten af te schrijven als mol.
-Vond het wel grappig dat William voor de laatste opdracht in de biecht zegt :En toen mochten we
de set weer verlaten. Het is toch geen toneel waar hij op staat? Of toch wel?