Ja, en zonder jokers van zijn grote vriend Patrick had hij het misschien niet eens gered. Maar uiteindelijk gaat het er om wie de finaletest het best maakt. Dat heeft Art kennelijk toch beter gedaan. (Hoeveel het scheelde weet ik uit mijn hoofd niet. Maar het ging volgens mij niet om verschil in tijd, zoals bij Sanne en Frits het geval was.)
Arme Soundos *alsnog dikke knuf*
Ik weet niet hoe het kan, maar ik dacht écht dat ze op Art zat.. En dat terwijl ik de ontknoping gisteren nog (wel vluchtig) heb bekeken..
Wat ik achteraf niet zo goed snap is waarom PJ Patrick zo'n goede mol vond.. Ik zeg niet dat hij niet heeft geroeid met de riemen die hij had, maar zo bijzonder goed vond ik hem niet.. In mijn herinnering vond ik seizoen 10 en 11 (wellicht 9 ook) niet geweldig.
En dat van die jokers en die vrijstelling snap ik wel (niet ontdekt willen worden), maar vind ik toch echt héél jammer..
Ach wat zeur ik ook, waarschijnlijk valt op elke mol wel wat aan te merken. OOK op George ivm hoge pot (al heb ik de niet-BN-series nooit gezien)
Heb vast ook iets aan te merken op de mol van seizoen 12 als die niet is wie ik hoop dat het is...