Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Goedendag allen,Ik ben nieuw op dit forum en ik wou me graag even voorstellen hier.Korte informatie over mezelf: Ik heet Jorn en ben 17 jaar. Ik kom overigens uit het verre oosten van Nederland.Natuurlijk ben ik een zeer groot fan van Wie Is De Mol en volg ik al vele jaren het programma.
@Tureluurs : Wat een mooie avatar heb je toch, ik vind het altijd fijn om 'm te zien, onvoorstelbaar dat het al weer bijna 6 jaar geleden is!
Welkom op het forum, waar tunnels worden uitgebreidt tot hele wooncomplexen
Hahah dankjewel!In welke tunnel zit jij als ik vragen mag?
Ik zit nog in de ontkenningsfase omdat mijn Tim-tunnel ingestort lijkt te zijn, maar ik denk dat ik binnenkort toch maar verhuis naar de Hadewychtunnel Jij ook al een tunnel om in te verblijven? De Art-tunnel is nog vrij leeg in ieder geval... hij schijnt minder verdacht te zijn dan vorig jaar
Dan moet je NU kijken naar DWDD, Hadewych twiterde dat ze daarin iets STOMS gaat doen.Heeft alles te maken met de film The Artist. Stomme film, maar won wel 5 Oscars.Oh ja: welkom op dit forum.
Pfffff, Hadewych is wel veranderd, zeg.
In de zin van...
Waar kom je dan exact vandaan dan Jorn? Waar in het verre oosten?
Ook ik vond het maar stom. De film dan. Maar wel grappig om Hadewych in een andere rol te zien dan waar RN haar nu van kent.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
459 gasten en 0 vaste bezoekers