Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ik typte net "Wer ist der Maulwurf" in op YouTube, en verdomd: er is een hele Duitse reeks (uit 2001) te bekijken! Eind 2011 online gezet. Te gek! Afl. 1:Edit: Misschien kunnen we deze reeks met elkaar gaan kijken en bespreken zoals we ook met de UK Mole deden? Misschien dan wel 2 afleveringen per week om te voorkomen dat net als toen tegen het einde bijna niemand meer keek / er op het forum over sprak. (Voor de duidelijkheid: uiteraard niet verraden wie de Mol is. Ik heb het vast ooit wel gezien op Robbie's site maar ben het gelukkig weer vergeten.)
Edit: Misschien kunnen we deze reeks met elkaar gaan kijken en bespreken zoals we ook met de UK Mole deden? Misschien dan wel 2 afleveringen per week om te voorkomen dat net als toen tegen het einde bijna niemand meer keek / er op het forum over sprak. (Voor de duidelijkheid: uiteraard niet verraden wie de Mol is. Ik heb het vast ooit wel gezien op Robbie's site maar ben het gelukkig weer vergeten.)
Het is vast beter te volgen dan je denkt! En zo leren we nog beter Duits ook.
Ze gaan blijkbaar ook naar het Westerndorpje
Lijkt me een goed plan.. Volgens mij zijn er nu verschillende mensen die deze serie gaan kijken
Ok Jungs wir suchen einen saboteur in unserer Mitte!
Zin in!Mijn Duits blijkt veel beter te zijn dan mijn cijfers beweren...
Ik heb ooit eens gehoord dat er een Japanse molserie zou zijn, lijkt me echt ultiem als ik die ooit nog eens tegenkom!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
408 gasten en 0 vaste bezoekers