De eerste serie is inderdaad nog best wel primitief, vooral die dagboeken naar het thuisfront kwamen erg gekunsteld over (pas later in de serie hebben de makers ontdekt dat 'biechten' ook mogelijk zijn). De opdrachten wisselden erg in kwaliteit; sommige waren echt molopdrachten zoals we ze later ook zouden gaan zien, maar andere opdrachten (bijv. de liftopdracht) vielen nogal uit de toon. Deborah als mol was inderdaad nog niet erg succesvol. Ze is niet ontdekt, maar heeft ook heel weinig uitgehaald (en soms zelfs duizenden guldens in de pot gebracht), maar dit was natuurlijk ook nog maar de eerste serie. Al met al vond ik het een hele leuke serie. Ook vond ik het erg leuk dat Petra won.
De tweede serie vond ik echt geweldig. Ik heb al vaker gehoord van mensen dat dit hun favoriete serie was en ik kan zeker begrijpen waarom. De kandidaten vond ik namelijk echt fantastisch, vooral Yvonne heeft mij vaak in lachen doen uitbarsten. De opdrachten vond ik erg leuk en spannend, de doedelzakopdracht is natuurlijk briljant
. Het stond zelden bij voorbaat al vast wat de uitslag zou zijn. De kandidaten werden uitgedaagd, sliepen niet vaak in hetzelfde hotel (en vaak kwamen ze niet verder dan een luchtbedje). Ook was er erg veel avontuur. Mol Nico viel mij helemaal niet tegen na alles wat ik eerder over hem had gehoord. Ik vind dat hij toch veel meer molacties heeft uitgehaald dan Deborah in serie 1. Nico heeft echt lopen saboteren.