Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Heeft iemand een lijst met alle opdrachten van WIDM ooit? (Mag ook per seizoen?)Verder ben ik nog op zoek naar de interviews uit de molmail van aflevering 5 van 2010. Op de Avro-website doen ze het niet meer
Sorry, even tussendoor...Ik ben dvd hoesjes aan het maken en ben nu bezig met de Belgische serie. Op de cover wil ik wat foto's van tijdens de serie en achterop komen de groepsfoto's. Ik heb al veel gevonden, maar ben nog op zoek naar de groepsfoto van serie 3 in Italie. Heeft iemand deze foto (in redelijke kwaliteit)? Alvast bedankt!
Vanavond komen vveerraak en ik aan in de plaats waar als je het mij vraagt de beste openingsopdracht uit de geschiedenis van (Wie is) De Mol gespeeld is: Venetië. We zullen proberen net dat ene bruggetje te vinden waar de Italiaan liep met de zender van Marc. (Voor de rest zal onze vakantie in Italië overigens molloos zijn. )
(Voor de rest zal onze vakantie in Italië overigens molloos zijn. )
Het tegenoffensief is nu duidelijk ingezet. Dus als je wilt helpen met een stem, heel graag! http://mypollcreator.com/vote/15040Graag stemmen op Jazzed (Niet acfan da's de tegenstander!!! )
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
438 gasten en 2 vaste bezoekers