Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Heinz?
http://www.koffietijd.nl/uncategorized/2012/02/wie-wordt-de-mol/Woensdag 29 februari is George Langenberg te gast bij Koffietijd! Hij weet precies hoe het is om de Mol te zijn in het programma wie is de Mol, hij was namelijk de Mol in seizoen 3! In de uitzending besteden we aandacht aan het spannende seizoen van wie is de Mol dat nu bezig is. Ben jij een trouwe kijker van Wie is de Mol en denk jij dat je weet wie dit jaar De Mol is? Vul dan het formulier in en wie weet ben jij woensdag bij ons in de uitzending te gast om erover te vertellen!
Waah, superleuk! Helaas kan ik niet.
Alleen als jij je ook aanmeldt om Hadewych als Mol te verdedigen, dan doe ik Anne-Marie. Of zat je inmiddels ook weer op A-M?
Ik zag net op de site van De Wereld Draait Door dat Hadewych daar vanavond te gast is. Niet vanwege Wie is de Mol, maar ivm de film The Artist die afgelopen nacht vijf Oscars heeft gewonnen. Wie weet, misschien komt WIDM toch nog even ter sprake...
Je moet wel met voorwaarden akkoord gaan om een of andere loterij contact met je te laten opnemen als je dat formulier van Koffietijd invult. Voor mij is dat genoeg reden om dat formulier niet in te vullen; dan maar geen brute TV appearance naast George
Ik ga zeker kijken maar wat Hadewych met deze film te maken heeft ontgaat vooralsnog.
Niets waarschijnlijk. Thom Hoffmann en nog een acteur die ik niet ken zijn er ook, dus ik vermoed dat ze als een groepje aan tafel de oscars gaan bespreken.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
607 gasten en 0 vaste bezoekers