Vorig jaar werd de Wie is de Mol Podcast voor het eerst een Vodcast, met de V van video. Dat beviel goed, zowel bij mij als bij jullie. Daarom keert dit seizoen terug:
De WIDM Vodcast bestaat uit vaste rubrieken. Elke week blikken we terug op de televisie uitzending, aan de hand van fragmenten en de scherpe analyse van de trouwe WIDM-community op het internet. Heb je tips, ideeën of een reactie? Stuur dan
een e-mail op widmvodcast@gmail.com of reageer in dit topic.
De vodcast zal, voor zover mijn agenda het toelaat, elk weekend na een aflevering online komen. De eerste kan je verwachten in het weekend van 7/8 januari. Een speciale voorbeschouwing komt later vandaag nog online. RSS- en/of iTunes gebruikers kunnen zich abonneren op de vodcast. Handig, want dan wordt hij elke week automatisch en geheel gratis bij u thuis bezorgd. Dat kan ook via YouTube, abonneer je op mijn kanaal
via deze knop. Veel kijkplezier, hier zul je wekelijks een update vinden als er een nieuwe aflevering is.
Op een prachtig seizoen!
Joeri
p.s. je vindt de pagina ook via het bovenstaande menu: [WIDM-Stuff] >>> [WIDM Vodcast]
.