Ik kan het verder zo snel nergens vinden, maar ik ben benieuwd naar de vrijstellingen die de eerste aflevering vergeven zijn.
Nu hebben in de eerste aflevering tim voor aflevering 2 en marit voor aflevering 3 een vrijstelling verdiend. Wat betekent dit voor de pool??
Krijgen degene die de eerste aflevering tim of marit als verdieners van een vrijstelling punten?
Krijg je punten als je nu tim invult als verdiener van een vrijstelling voor aflevering 2 en marit bij aflevering 3?
Of krijg je gewoon uberhaupt geen punten voor zowel de vrijstelling van tim als marit, omdat zij een vrijstelling hebben verdiend voor een aflevering waarin zijn geen vrijstelling hebben?
Persoonlijk vind ik het laatste het best, want voor aflevering 1 hadden ze gewoon eigenlijk geen vrijstelling en voor 2/3 is te voorspelbaar. Zo hebben we nu bijvoorbeeld al het einde van aflevering 2 gezien waarin Tim naast Art zat en er verder dus geen vrijstelling verdiend is!
Hoe dan ook is hier al duidelijkheid over en zo nee kan deze als nog gegeven worden door de Poolmakers?!