Ik verwacht:
- 3 opdrachten
1. Droppingopdracht waarin elke kandidaat op zichzelf met een foto op zoek gaat naar een bepaalde locatie, zijn/haar bagage erachteraan zeulend, hobbelend door een kaal IJslands landschap.
2. Een opdracht waarin met jeeps/4 wheel drives iets in het lava-landschap moet worden geschreven (gezien eerdere beelden en de promo).
3. Een opdracht op een brug, waarin kandidaten elkaar neer moeten knallen en waarin minstens 1 kandidaat een vrijstelling verdient.
- Minstens 1 kandidaat met een vrijstelling.
- Een vaag iets waaruit blijkt dat Art ofwel weet wie de mol is, ofwel het niet wist maar het nu wel weet. (Kan me niet voorstellen dat Art het niet zou willen weten overigens ivm nieuwsgierigheid maar vooral en met name vwb zijn controlfreakness en het goed willen hosten met name de eerste keer - maar goed we zullen zien.
)
- 10 minuten extra om de 'kandidaten beter te leren kennen' die neem ik aan met door Art gedane uitspraak over wel of niet de identiteit van de mol weten te maken hebben, anders slaat het mi nergens op, aangezien we altijd met veel minder toe hebben gekund om de kandidaten 'te leren kennen' en 10 minuten intro dodelijk saai zou zijn, qua programma vertragen - wat ze neem ik aan niet willen sws. Vorig jaar al hebben ze dat deel minder saai aangepakt door het te verspreiden over afl 1 heen, en nu lijkt het 'spannende' muziekje en de in de startblokken staande vlotte Art te suggereren dat ze nog meer dit imago willen versterken. Een 10 minuten lange intro van kandidaten lijkt me dus niet logisch dus het zal wel wat anders om t lijf hebben vermoed ik.
(zoniet dan, wtf, 10 minuten intro?!
)