Auteur Topic: De komende aflevering  (gelezen 105360 keer)

Offline Daniel9

• Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #200 Gepost op: 6-02-2012, 21:18:04 »
Jawor, dat is Tim zijn zonnebril

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #201 Gepost op: 6-02-2012, 21:20:00 »
Mooi 8)
...óf niet!

Offline Jordyep

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 6-02-2012, 21:27:50 »
Ik denk niet dat ze nog zulke hevige fouten zullen maken. Dikke spoilers in de promo's stoppen. :P

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #203 Gepost op: 6-02-2012, 21:34:02 »
Ik denk niet dat ze nog zulke hevige fouten zullen maken. Dikke spoilers in de promo's stoppen. :P
Het was anders al een maand van te voren bekend dat Frits een vrijstelling voor aflevering 1 zou krijgen, dus waarom niet?
...óf niet!

Offline Jordyep

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 6-02-2012, 21:35:46 »
Het was anders al een maand van te voren bekend dat Frits een vrijstelling voor aflevering 1 zou krijgen, dus waarom niet?
Toen maakten ze nog fouten.
Hopelijk hebben ze van die fouten geleerd en maken ze die niet meer (en dat verwacht ik ook niet sinds dat er veel ophef over is geweest zelfs in programma's in RTL Boulevard).

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #205 Gepost op: 6-02-2012, 21:47:44 »

Serieus, dat heb ik gemist, hoe was dat gelekt dan? (Ik heb redelijk de spoiler topics ontweken, dus zal daar wel in staan, maar ben nu wel nieuwsgierig.)

Offline Jordyep

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 6-02-2012, 21:52:03 »
Serieus, dat heb ik gemist, hoe was dat gelekt dan? (Ik heb redelijk de spoiler topics ontweken, dus zal daar wel in staan, maar ben nu wel nieuwsgierig.)

Er was een foto van de eerste executie waar je Frits naast Art zag zitten en dat werd gelijk gekoppeld aan Pepijn die naast Pieter-Jan in seizoen 11 aflevering 1 zat.

Offline molvankaas

• Forumlid
  • pineapples are evil
« Reactie #207 Gepost op: 7-02-2012, 19:47:04 »
ik hoop dat iemanddie vrijstelling krijgt. want zo kunnen er meer twists komen. ik gok op William (alhoewel er een grotere ans is op niemand)
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 7-02-2012, 20:10:53 »
Promo Aflevering 6:

We zien Liesbeth en Frits niet met de vuurpijlen schieten. Zouden die twee dan om de vrijstelling moeten strijden terwijl de rest de vrijstelling onder vuur neemt ???
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #209 Gepost op: 7-02-2012, 20:37:20 »
We zien Liesbeth en Frits niet met de vuurpijlen schieten. Zouden die twee dan om de vrijstelling moeten strijden terwijl de rest de vrijstelling onder vuur neemt ???

Dat is inderdaad aannemelijk. Als je het fragment bekijkt met aansluitend het gejuich...
Waarschijnlijk moeten de 4 de vrijstelling afpakken van Liesbeth en Frits door met vuurpijlen het stro, waar de vrijstelling in ligt, in de brand te steken. Dus waarschijnlijk wint niemand een vrijstelling.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 7-02-2012, 20:52:58 »
Dat is inderdaad aannemelijk. Als je het fragment bekijkt met aansluitend het gejuich...
Waarschijnlijk moeten de 4 de vrijstelling afpakken van Liesbeth en Frits door met vuurpijlen het stro, waar de vrijstelling in ligt, in de brand te steken. Dus waarschijnlijk wint niemand een vrijstelling.

Zo'n vermoeden had ik ook al. Zag pas later dat de vrijstelling ook nog in het hooi was gelegd...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #211 Gepost op: 7-02-2012, 21:33:19 »

De Vikingen probeerden overigens verschillende keren Sevilla alsnog te veroveren, in 859, 966 en 971, zonder succes.

dan moet het in 2011 maar alsnog gebeuren.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 7-02-2012, 21:57:26 »
maken ze die niet meer

Serieus  ::rofl::?

Na dat gepruts in de vorige aflevering?  ::ohno::

Rode scherm Marit was wel een echt dieptepunt weer hoor, eerder al de exit van Dio en misschien was het rode havenscherm dan alsnog een soort hint maar waarschijnlijk was dat ook willekeurig gekladder ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jordyep

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 7-02-2012, 22:43:41 »
Serieus  ::rofl::?

Na dat gepruts in de vorige aflevering?  ::ohno::

Rode scherm Marit was wel een echt dieptepunt weer hoor, eerder al de exit van Dio en misschien was het rode havenscherm dan alsnog een soort hint maar waarschijnlijk was dat ook willekeurig gekladder ::)

Ik bedoel dat ze nu waarschijnlijk niet meer van die slordige fouten zullen maken.
Ben het volledig met je eens dat ze dit jaar ongelofelijk dom bezig zijn.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #214 Gepost op: 8-02-2012, 10:43:29 »
Ik bedoel dat ze nu waarschijnlijk niet meer van die slordige fouten zullen maken.
Ben het volledig met je eens dat ze dit jaar ongelofelijk dom bezig zijn.

Ho eens even, die spoiler van Frits in aflevering 1 kwam toch niet bij de Avro vandaan? Ik heb in november precies dezelfde aflevering gezien als de pers. In die aflevering zónder executie zat wel het shot van Frits naast Art. Eén of ander medium heeft dat shot volgens mij vervolgens uitgezonden en ik denk niet dat dat de bedoeling was.

Offline Molletje732

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 8-02-2012, 17:58:54 »
Ik denk dat Tim en William gaan strijden om de vrijstelling.

Ik zat net nog even naar aflevering 5 te kijken, en in het stukje van 'volgende week' zie je Tim en William samen schieten. In de promo zie je alleen maar mensen in hun eentje schieten.

Waarschijnlijk komen zij er dus het dichtste bij, en moeten ze samen strijden om de vrijstelling.

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 8-02-2012, 19:18:30 »
Ik denk dat Tim en William gaan strijden om de vrijstelling.

Ik zat net nog even naar aflevering 5 te kijken, en in het stukje van 'volgende week' zie je Tim en William samen schieten. In de promo zie je alleen maar mensen in hun eentje schieten.

Waarschijnlijk komen zij er dus het dichtste bij, en moeten ze samen strijden om de vrijstelling.

In de promo van aflevering 6 zie je iedereen behalve Frits en Liesbeth met vuurpijlen schieten. Verwacht wordt dan ook dat die 2 gaan strijden om de vrijstelling en de anderen het hooi onder de vrijstelling in brand moeten schieten.

Offline Molletje732

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 8-02-2012, 20:07:22 »
In de promo van aflevering 6 zie je iedereen behalve Frits en Liesbeth met vuurpijlen schieten. Verwacht wordt dan ook dat die 2 gaan strijden om de vrijstelling en de anderen het hooi onder de vrijstelling in brand moeten schieten.

Maar op de avro-site staat het filmpje van '1 minuut aflevering 6'. Daarin legt Anne-Marie uit dat iedereen om de beurt moet schieten, en zo dicht mogelijk bij de vrijstelling moet komen. En dan staan aan het eind van aflevering 5 Tim en William naast elkaar te schieten.

Wat natuurlijk wel kan, is dat Frits en Liesbeth het dichtst bij de vrijstelling komen en dat zij daar samen om moeten gaan strijden. Het beeld van Tim en William kan dan zijn uit het shot wat we ook zien in de promo, waarbij de vier anderen naast elkaar staan. Tim en William staan rechts in beeld, naast elkaar. Ze kunnen dan natuurlijk tegelijk geschoten hebben.

Offline Jordyep

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 8-02-2012, 20:43:50 »
De komende aflevering vieze spelletjes .....

http://yfrog.com/es1cweej

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 11-02-2012, 20:19:29 »