Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Het is ook internationale vrouwendag. Dat vind ik dan weer leuk gekozen met 3 vrouwen in de finale
Vorig jaar was het St Patricksday op de dag van de ontknoping. Dit jaar komt Hade haar nieuwe single INVITE YOU op 8 maart uit...= dag van de ontknoping....Toeval of hint....
En het seizoen begon op 5 januari, de verjaardag van hadewych en de vriend/man van hadewych. maar of het een hint is
De promo bevat dezelfde onknopingsbeelden als de teaser. Enkel is het in de promo korter en gespiegeld weergeven.
Hier het bewijs dan zijn alle drama's ook uit de wereld. Heb de promo gespiegeld zodat het weer "goed" staat.Je hoort Hadewych "o, wat leuk" zeggen op het einde.
Zou mooi zijn als morgen net als aflevering 1, ook aflevering 10 ook een uur duurt.Denken jullie dat dit gaat gebeuren of niet.
Ik zie bij deze link http://www.veronicamagazine.nl/tvgids dat 'Hello Goodbye' om 21.30 begint.. Maar er zal wel een berg reclame voor wie is de mol zitten!
VANDAAG IS DE DAG!! Nog 11 uur en dan is het zover! Ik ben zo benieuwd wat we te zien krijgen!
Same here. Ik ben echt heel benieuwd wie het nu uiteindelijk blijkt te zijn. Heb nog niet eerder meegemaakt eerlijk gezegd dat het nog zo onduidelijk was voor de allerlaatste aflevering
Haha 'de verjaardag van de mol' haha. Ben ook benieuwd of ze onze feedback van vorig jaar hebben meegenomen over de terugblikaflevering. Ng 5,5 uur
Wat hield die feedback over de terugblik in?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
482 gasten en 4 vaste bezoekers