Daar ben ik ook erg benieuwd naar
Haha wat een interesse
. Om eerlijk te zijn had ik gisteravond de uitzending maar half kunnen zien, dus alleen het einde. Nu ik hem net helemaal gezien heb springt Marit de mol er wel erg uit hoor. Opdrachten 1 & 2 konden niet beter. Ook gedurfd spel in de wetenschap dat ze wat kon hebben na nemen +1000. Gedurfd door zoveel tijd te nemen op de fiets en door brutaal de sleutelpositie te pakken met de foto's.
Maar dan... blijkt ze de nieuwe potbeheerder te zijn! Een zeer vuig teken voor molschap. En bij de grootste opdracht van allemaal staat ze buitenspel... zodat die +1000 nooit meer duidelijk verklaard kan worden.
Dan ben ik het met Joost eens dat rood niet rood hoeft te zijn. Immers zien we allemaal wel een rood scherm in de voorbeschouwing maar die zien we ook al weken in de preview voor de uitzending van gisteren. En dat rode scherm is er nooit geweest! Dus de preview heeft ons op een dwaalspoor gebracht.
Even makkelijk kan dat hier nu ook zijn. Bij Dio was dan nog een halfslachtige poging (waar de meesten ook nog intrapten) gedaan de naam weg te vlakken. En editte men zo dat iedereen eerder aan Anne Maries exit dacht die namelijk de beurt kreeg. Nu is er niet eens zo'n poging gedaan! Ze laten nu de naam simpelweg staan, voor iedereen te lezen? Dat is toch sterk.
Maar gevraagd naar wie ik nu de mol vind blijf ik bij mijn lijstje die ik al enkele weken bijhoud. Wie zie ik dolgraag en wie het minst lief als mol? Het zou mij echt uiterst verbazen als iemand als William of Anne Marie de mol was, wow dat zou dus mooi zijn.
Verleden week maakte ik mijn laatste lijstje op, die was
1 William
2 Anne-Marie
3 Frits
4 Hadewych
5 Marit
6 Liesbeth
7 Tim
Van onderaf gerekend wantrouw ik Tim dus het meeste. Mocht Marit echt vertrekken dan is hij wel hoofdverdachte, vooral ook omdat Liesbeth heel erg wordt neergezet als mol.