door reflecties en lichtinval de schermen te onduidelijk zijn
Dat is het hem nu juist: dat er een reflectie van een jurk zit, links naast de ingetypte naam Marit, en als het scherm rood wordt die opeens weg is en er rechtsboven een reflectie is. Dus als ze de boel alleen 'netjes' hadden willen maken dan is het resultaat het omgekeerde.
Het is juist zo dat het nu wel heel erg lijkt dat rode scherm & Marit niet bijelkaar horen, dat in tijd dit ver van elkaar afligt, wat de heel verschillende reflecties zou verklaren. Ik denk dan aan een andere camera-opstelling of lichtinval, beiden die in elk geval niet in een fractie van een milliseconde gebeuren, ik vermoed zelfs dat ze suf een oud rood scherm gepakt hebben, kan zelfs nog van jaren terug dateren, uitgesneden en ingeplakt hebben zodat je nu die reflectie rechtsboven ziet.
En verder zou het ook wel vrij bizar zijn als ze eerst bij Dio de naam wel wegvlakken. Daar komt dan hier al groot tumult om omdat het toch gespot wordt. En vervolgens zouden ze bij Marit de naam totaal laten staan? Als giga spoiler? Dat wil er bij mij allemaal toch niet in. Ze zullen eerder voor het verrassingseffect gaan zoals de vorige keer Anne Marie.