Ik lees zojuist in een ander topic dat "het groene scherm van Marit rood is gekalkt". Is dat gebaseerd op het screenshot een paar postst hierboven? Dat er een fractie groen te zien is voor het rood wordt? Komt dat groene scherm er niet pats boem, zonder fading op te staan? (ik heb net met mezelf afgesproken het rode scherm te laten gaan, maar nu word ik toch weer benieuwd. )
Er zijn 1 of 2 frames waar je een kleur verandering ziet van zwart naar een iets groenige tint. Dan wordt 'ie in één klap rood, waarbij het rood over de randen van het scherm heen valt. Ik ben er persoonlijk niet van overtuigd dat het een groen scherm wordt, maar het is zeker mogelijk.
Ik weet zelf ook niet meer wat ik er van moet vinden. Ik was er begin deze week van overtuigd dat Marit er uit zou gaan, toen had ik haar toch weer als mol gekozen, nu denk ik weer dat ze er wel uit gaat en zit ik te twijfelen toch maar wel een andere mol te kiezen.
Ik zou niet te veel waarde hechten aan het scherm, omdat je gewoon niet weet wat er nou wel en niet bewerkt is. De muzikale hint zou ik zwaarder mee laten tellen.