gewoon omdat ze het een een mooi shot vinden van Art met het scherm en dat ze willen laten zien dat er volgende week iemand uit gaat
Nee dat geloof ik toch niet. Eerder lieten ze zelfs een rood scherm zien van Art dus iedereen dacht dat er iemand uit ging... bleek het puur nep te zijn want dat scherm kwam nooit. DAT is de verrassing. Precies zo bij Dio... ze laten Anne Marie zien... knikken... en dan rood erna gemonteerd... maar dat hoorde niet bij AM maar dus bij Dio.
Da's al 2x ons op het verkeerde been zetten. Ik zie dit als een heel mooie effort van de regie. Ik snap eigenlijk niet waarom hier zo verontwaardigd gereageerd wordt. Het is toch juist prachtig als er molloten straks staan te kijken "Oh dat had ik niet verwacht"? Je moet er toch niet aan denken dat de eerdere 2 dingen wel precies zo waren uitgekomen, of dat in dit geval Marit eruit gaat? Dat zou pas ECHT een ontluistering zijn voor ons molloten. Geen klap meer aan dan want je weet alles vantevoren al.
Neen, ik vind het echt aardig dat aan ons wordt gedacht en dat ze dit soort kleine grapjes erin stoppen. En ze denken echt wel aan ons hoor, je ziet dat bijv. bij de twitter ook, daar zaten we ook flink verkeerd