Dit gaat over de muzikale hint
Anne-Marie -> dubbele naam
Vind ik té vergezocht. In het liedje gaat het om twee personen, en ondanks dat Anne-Marie haar naam uit twee namen bestaat, is ze toch echt zelf maar één persoon.
Anne-Marie -> zinnetje 'So if you want to your own thing"
Ik denk het niet, anders hadden ze dit gedeelte van het nummer wel laten horen in de hint.
Tim -> duo/trio
Zou kunnen, twee (duo) kunnen het 'spel' van drie (trio) spelen.
Tim -> tweeling
Ook al heeft Tim een tweelingbroer, ik vind dit als hint een beetje vergezocht. Het liedje gaat over twee personen, niet een tweeling. Zijn tweelingbroer doet niet mee aan het spel, dus dit lijkt mij persoonlijk niet de hint.
Liesbeth -> sterrenbeeld tweeling
Zelfde als bij Tim. Het liedje gaat over twee personen, niet over een tweeling. En ondanks dat Liesbeth tweeling als sterrenbeeld is, is zelf toch echt maar één persoon.
Liesbeth -> vrijstellingenspel
Zou kunnen, al vind ik de hint dan zowel op Liesbeth als op Frits slaan. En om dan te zeggen "Frits is er al uit, dús gaat het over Liesbeth!" vind ik een beetje vergezocht eigenlijk. Ik denk dus eigenlijk ook niet dat dit de hint is.
Hadewych -> zwangerschap
Het is misschien wel heel gemakkelijk als dit de hint is, maar toch vind ik dit de meest aannemelijke. Ze was tijdens de opnames zwanger, dus in haar eentje toch met z'n tweetjes (two) het spel aan het spelen (play that game).
Ik blijf dus toch bij Hadewych als volgende afvaller.