Wat wel grappig is, dat is dat iedereen die Tim noemt exit is.
Marion zet in de test op Tim in (daaruit leidde ik altijd af dat Tim de mol niet kan zijn)
Dio noemt Tim (naast Marit en William)
De enige die Maarten en Marit noemen is Tim
Als Marit nu werkelijk exit gaat dan is het rijtje compleet. Anne Marie is dan degene die net als Marion daadwerkelijk zegt de test op Tim in te vullen. Is zij dan de volgende?
Het zou een mooi staaltje knip&plakwerk zijn alsmede een afvallershint.
M.u.v. Marion hebben de andere 3 verder geen andere verdachten uitgesproken dus werd dit 'in het vage' gehouden. Hadewych blijft ook in het vage dus is ook een afvallerskandidaat.
Frits, Tim, Liesbeth en William zeggen steeds over 3 te spreiden. Voor hun dan geen snelle exit?!
1. Marion noemde drie mensen (Vooral Tim, toch ook wel Frits en een derde, Liesbeth).
Ze gaf echter ook aan de test als snelste ooit te hebben gemaakt en mogelijk/waarschijnlijk (?) veel fouten gemaak te hebben.
2. Dio ?
Noemde twee namen in afl 1 (Tim en Marit) en gaf in zijn exit interview aan voor één van beide gegaan te zijn. We weten niet wie. In afl 2 wordt gesuggereerd dat Dio mogelijk op degene is gegaan wiens kant Tim hem uitwees (Anne-Marie), maar daar hebben we eigenlijk geen bewijs voor verder. Dio zelf heeft het in dat interview erover dat hij op een van zijn 2 verdachten is gegaan. (Marit of Tim dus). Verder geeft 'ie aan Tim niet te vertrouwen sws.
3. Dat van Maarten lijkt me typisch snij en plakwerk. Hij gaf aan dat hij niet dacht dat William hem zo op 't verkeerde been zou hebben gezet en hij voornamelijk zijn eigen strategie (i.e. spreiden) trouw was gebleven. Dus het Tim verhaal moeten we denk ik met een korrel zout nemen.
Voor wat betreft Marit - Ze geeft ook aan Liesbeth niet te vertrouwen en noemt tevens Anne-Marie als één van haar verdachten. Dus mocht ze er nu uitvliegen is het niet zo eenduidig als je hier zegt lijkt me.
Maar ik ben het wel met je eens dat het onderhand, ondanks snij en plakwerk, een wat vreemd verhaal wordt mocht Tim ineens de mol blijken. Dan moet iedereen echt wel heel raar hebben gedaan met de test of de edit heeft iets heel anders gesuggereerd. Nu wordt er vaker suggestief gedaan maar dit jaar is het dan wel extra misleidend omdat hij telkens wel genoemd wordt door degenen die afvallen ja.
(Gesteld dat ook Marit afvalt dus)