Haha,
Ik zie dat mijn theorie ook tot dit forum is doorgesijpeld.
Erikt heeft mijn theorie overgenomen :-) Hierbij de volledige uitleg:
Waarschuwing: neem dit systeem niet te serieus! Het klopt overigens wel, maar dat kan net zo goed toeval zijn. Ik hoop dat de lay-out een beetje intact blijft.
(de 0 staat voor een vrijstelling)
De beurten bij de testvragen in volgorde van aflevering:
Anne-Marie: 3,2,2,6,3,4
Dio: 7,8
Frits: 0,3,5,5,7,3
Hadewych: 4,6,4,3,5,1
Liesbeth: 1,4,6,4,6,2
Maarten: 5,7,7
Marion: 8
Marit: 6,5,0,7,2
Tim: 9,0,1,2,4,6
William: 2,1,3,1,1,5
Marion lag er als eerste uit met beurt 8 bij de testvragen. De verzameling testvragen bestaat nu uit alleen een 8.
Volgende stap: afl. 1+2. Wie heeft daarin beurt 8 gehad? Alleen Dio (Dio ligt eruit).
De verzameling beurten van Dio is 7 uit de eerste afl. en 8 uit de tweede afl. De verzameling is nu dus 7 en 8.
Volgende stap: afl. 1+2+3. Wie heeft daarin zoveel mogelijk beurtgetallen uit de verzameling van Dio (de vorige afvaller)?
(Bij gelijke stand gaat degene die in volgorde van aflevering het eerst scoort door).
De verzameling van Dio is dus 7 en 8.
Alleen Maarten heeft een 7 uit de verzameling van Dio en Maarten ligt eruit.
Volgende stap: Afl. 1+2+3+4.
De verzameling van Maarten is 5,7,7.
Marit en Frits scoren het hoogst met beiden beurtnummers 5 en 7. Marit scoort echter eerder en ligt eruit.
Volgende stap: Afl. 1+2+3+4+5.
De verzameling van Marit is 6,5,0,7,2
Frits scoort de 0, de 7 en de 5.
Tim scoort de 0, de 7 en de 2.
Frits bereikt de score eerder en ligt eruit.
Volgende stap: Afl. 1+2+3+4+5+6
De verzameling van Frits is 0,3,5,5,7,3
Anne-Marie scoort de 3 en nog een 3.
Tim scoort de 0 en de 7.
Anne-Marie bereikt de score eerder en ligt eruit.
De volgende stap is moeilijker aangezien we de testvragen van aflevering 6 nog niet hebben. Toch kunnen we wel wat vooruit kijken:
De verzameling van Anne-Marie is 3,2,2,6,3,4,x x = het nog onbekende getal van komende donderdag.
Van de vier deelnemers die we nog over hebben kan William een score van 1 of 2 cijfers halen, Tim een score van 2 of 3, Liesbeth een score van 3 of 4 en Hadewych een ook score van 3 of 4. Na de testbeurten van a.s. donderdag weten we het wordt, maar William wordt het zeker niet.
Volgens dit systeem kunnen we nu ook al voorspellen dat Hadewych de volgende is die eruit gaat. Daarna wordt de statistische kans iets kleiner omdat er nog vragen gaan komen, maar het ziet er naar uit dat
Liesbeth verliest,
Tim wint en
Willam de mol is.
Gestoord niet?
Copyright zwft