Mooie taart G-root
Ben wel blij dat Maarten maar een klein puntje heeft, ik verdenk hem totaal niet en wat hij deed op de gletsjer vond ik typisch een kandidatenactie. Ben wel benieuwd hoe het kan dat Frits zo'n klein puntje heeft. Komt dat omdat hij redelijk veel schermtijd heeft net zoals Art vorig seizoen, en de erkende molspeurders hem wellicht daardoor als kandidaat aanmerken?
Ik heb even de taart van vorig jaar na aflevering 1 erbij gepakt en een vergelijking gemaakt. Interessant in de taart van vorig jaar is dat winnaar Art toen maar een klein stukje had. Bovendien zat er, als je met de informatie van nu naar die taart kijkt, nog niet echt een ordening in wat betreft volgorde van afvallen (maar dat wisten we toen nog niet). Ook Mol Patrick zat toen gewoon ergens op een onopvallende positie. In 2010 waren de kleinste puntjes de tweede, derde en vierde afvaller, en dat na één aflevering
.
Wat mij verder opvalt is dat de grote stukken nu groter zijn dan vorig jaar. Blijkbaar zijn de criteria iets meer in overeenstemming.
Hoe dan ook een interessante theorie en hulde voor het werk dat je er iedere keer in steekt!