Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Is er ook een regeling voor mensen die vooraf al gekeken hadden ?
Wow, hoeveel series worden nog steeds populairder na 12 seizoenen?
en als ik het goed zag werd het vrijdagmiddag en zaterdagochtend herhaald. Das 1x meer dan vorig jaar.
Kijkcijfers aflevering 2 toch beduidend lager, komt dit door het eerder online zetten van de aflevering? Zou toch een reden moeten zijn om de aflevering niet meer online te zetten.
Zie Eriks grafiekje, aflevering 2 scoort altijd lager. Ik zie geen extra groot verschil hierin.
En nog fantastischer omdat de mol geen standaard programma is, waarbij je onderuit gezakt zit met een zak chips. Het spreekt niet alle doelgroepen meteen aan. Daarom zijn de cijfers des te mooier.
Uhu... Ik zit zelf 'nog' op de middelbare school (ik voel me een van de jongsten hier), en daar is het programma ook wel redelijk in trek, maar de helft van mijn klas vind het programma dan ook weer helemaal niets (helaas).
Hetzelfde bij mij (zit in 3Havo)... erg jammer dat sommige mensen het helemaal niet leuk vinden: "Nog naar ... gekeken? Oh wacht jij keek zeker naar WIDM?" en dan die rollende ogen
Uhu... Ik zit zelf 'nog' op de middelbare school (ik voel me een van de jongsten hier), en daar is het programma ook wel redelijk in trek, maar de helft van mijn klas vind het programma dan ook weer helemaal niets (helaas). Wie is de mol is niet zo'n programma dat je even aan zet om er naar te kijken (iets wat je misschien wel doet bij een talenten jacht, gewoon verstand op nul en kijken). Daarom vind ik de kijkcijfers ook een hele prestatie!
Ach, wat is jong, toen ik mijn eerste serie keek was ik 13. Een brugpieper! Ik was vast en zeker een van de weinigen in mijn klas. En er is toch niets leuker dan opgroeien met de mol? Lekker van genieten!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
481 gasten en 5 vaste bezoekers