Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Aanstaande Donderdag zal het wel wat minder worden qua kijkers vrees ik. SBS komt met een nieuwe talentenshow om 20:30 en Avatar gaat in premiere op tv om 20:30. Verwacht helaas niet meer dan 1,4 miljoen kijkers. Maar goed dat is nog veel natuurlijk. Maar niet zo veel als de 2,2 of 1,8 uit de eerste 3 afleveringen.
Avatar is een belachelijk slechte film. Ik heb hem zelf maar na 20 minuten afgezet, omdat ik er echt niks meer aan vond. Film moest het echt hebben van het 3D effect, anders was hij gewoon geflopt. Verhaal van niks.
Tja, sorry, ik vond er echt helemaal niks aan.
Iedereen moet dus maar gewoon naar Wie is de Mol kijken.
Iets gezakt inderdaad: 1.540.000 kijkers
Iets gezakt inderdaad: 1.540.000 kijkers The Winner is & Avatar scoorde beide ook over de miljoen kijkers. Wie is de Mol volgde GTST als het best gekeken programma van gisteravond
Beetje onhandig van SBS om hun nieuwe grote show tegenover WIDM te zetten ?
SBS had het misschien beter een oorlog met RTL kunnen gaan voeren, net zoals ze dat in 2006 deden met de ijsdansprogramma's: Dancing On Ice bij RTL en Sterren Dansen Op Het IJs bij SBS, op exact dezelfde dag, op exact hetzelfde tijdstip.Dus dan had TWI op vrijdag gezet moeten worden: op RTL is er dan The Voice Kids en op SBS The winner is...Maar dan zouden beide programma's verliezen van Flikken Maastricht
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
416 gasten en 1 vaste bezoeker