Na aanvulling van Jos:
PERSBERICHT
Hilversum, 15-10-2012
MEZZOSOPRAAN TANIA KROSS SCHITTERT OP GOUDEN TELEVIZIER-RING GALA 2012
De internationaal succesvolle mezzosopraan Tania Kross schittert op 19 oktober tijdens het Gouden Televizier-Ring Gala in theater Carré. De afgelopen weken is ze de studio ingedoken om te werken aan een uniek stuk. Hierin laat ze zich van een totaal andere kant zien.
Tijdens het Gala schittert zij tijdens de laatste minuten waarin de kijkers nog kunnen stemmen op de genomineerden. De slotfase van de strijd om de Gouden Televizier-Ring 2012 wordt hierdoor uniek in beeld gebracht. Tania Kross: ‘Toen ik in de studio de eerste klanken van het nieuwe muziekstuk hoorde was ik meteen onder de indruk. Dit wordt iets wat de kijker niet meteen van mij zal verwachten.’
Op de derde vrijdag van oktober is in het Gouden Televizier-Ring Gala te zien hoe Kim-Lian van der Meij met haar gouden koffer het land in gaat om televisiepersoonlijkheden te verrassen met de bijzondere onderzoeksresultaten. In aanloop naar het televisiegala van het jaar op vrijdag 19 oktober live vanuit Koninklijk Theater Carré brengt de AVRO een aantal opvallende resultaten naar buiten. De centrale presentatie van de liveshow is in handen van Reinout Oerlemans.
Gaat ze zingen voor of over Wie is de Mol?