Helemaal mee eens supernova. Ik hoop maar dat ieder weldemkend mens hier doorheen prikt,
Ik vond het vooral misselijk dat ze Hadewych als voorbeeld namen, omdat ze zwanger was en ze 'een dergelijk risico' had genomen vorige serie. Het was volkomen duidelijk dat er geen risico was, en daar waar wel een duidelijk risico was (de pimpampet riverjet) werd ook duidelijk geen enkel risico genomen. Dat was echt je reinste sensatielust imho. Ik zou wel willen weten wat Hadewych zelf van het item vond eerlijk gezegd.
Hadewych valt volgens mij niks kwalijk te nemen, ik heb sterk het gevoel dat haar commentaar nogal bijgesneden en uit context gerukt was.
Ik hoop dat de gemiddelde tv kijker dit ook doorziet. Gelukkig duurt het sws nog even voor de nieuwe serie en de promotiemolen ervoor begint, dus tegen die tijd is het een verre gedachte - dat wil zeggen hopelijk, als alles gewoon goed gaat met Janine uiteraard! Het ongeluk blijft enorm naar uiteraard, dat is helaas nu eenmaal zo.
Ik vind het alleen zeer onterecht dat een programma dat m.i. juist erg zorgvuldig met veiligheid omgaat in tegenstelling tot bepaalde andere programma's (oa van diezelfde commerciële zender(s) die dit nu ineens lopen te hekelen) hier ineens voor gemangeld wordt als het ware.
Laten we vooral de dingen in proportie blijven zien. Twaalf seizoenen zijn perfect verlopen wat dit betreft voor zover we weten, en er is één ongelukkig ongeval gebeurd. That's it, get over it. Dat opdrachten spectaculair waren is altijd even duidelijk geweest als de voorzorgsmaatregelen die ervoor getroffen zijn mi (ook zichtbaar en merkbaar in de serie).
Desalniettemin zoals gezegd, heel naar en alle beterschap voor Janine!