Tja Jos..
Leuk dat je dat nu als 'vaststaand feit' beschouwt.. Een korte google op de naam had je hetzelfde opgeleverd. En het feit dat iemand dit out of the blue zomaar meldt zonder enige staving (die ik wel heb gegeven..) zegt mij persoonlijk niks.
Ik heb geen reden om aan te nemen dat het niet deze kerk betreft sterker nog ik heb twee zeer sterke en wat mij betreft overtuigende redenen gegeven waarom het deze kerk zou zijn (i.e. beeldmateriaal en corroboratie van een Zuid Afrikaanse die er geweest is).
Maar als jij liever het woord neemt van een volkomen vreemde die hier binnensuist en zomaar iets roept op 'zijn woord' dan ja natuurlijk..
Whatever,'speurzin' (en de corroboratie daarvan..) is duidelijk een betrekkelijk begrip..
Althans volgens jou.
Precies wat Lo zegt: De dienst wordt gebruikt in de eerste vrijgegeven scene. Jij kwam als eerste met de naam van de kerk, en later kwam -RoyL- ook met die naam. In die volgorde. En zo bedoelde ik het ook.
Deze drie zaken gecombineerd, maken voor mij dat de naam van de kerk juist is.
Kortom: grappig om hier zo op te reageren, terwijl ik het gewoon met jou eens ben.
Wat ik dus ook eigenlijk bedoelde te zeggen: jij hebt de moeite genomen om je berichtje te checken, Roy kwam met de naam aanzetten, zonder ook maar even het topic door te vlooien om te kijken of iemand de naam wellicht al genoemd had.
Anders gezegd: voor mij stond eigenlijk al vast dat het om die kerk ging, toen jij hem noemde, en niet pas toen RoyL ermee kwam. Voor zover ik je manier van posten ken, weet ik dat jij pas een naam (lokatie,land, regio) post, wanneer je die dubbel, zo niet driedubbel gecheckt hebt.
Overigens: googlen op een naam kan ik pas als ik die naam heb. Het is mogelijk op om plaatjes te googlen, maar ik weet niet of je daar een URL voor nodig hebt, heb ik dus geen ervaring mee.
Ik neem aan dat je mijn berichtje nu anders leest?