mijn wie is de mol lijstje voor 2013.
Keuze mogelijkheden vrouwen
-marjolein keuning (actrice, bij het grote publiek bekend als maxime sanders in gtst)
-bracha van doesburgh (actrice, o.a bekend van moordwijven, SINGLE, het schnitzelparadijs, vet hard)
-lone van roosendaal (actrice/musicalster, bekend o.a van mama mia, zorro, voetbalvrouwen )
-eva van de wijdeven (actrice, bekend bij het grote publiek als dunya (dunya en desie), loft )
-melody klaver (actrice, bekend van o.a. de film afblijven, gastrollen in flikken maastricht, en kandiaat in pelgrimscode)
-cystine carreon (actrice, bekend van o.a gooische vrouwen, als tippi wan )*zwanger* dus kans is klein
-martine sandifort (cabaratiere, o.a bekend van haar duo met alex klaasen, koefnoen, dr. ellen )
-dionne de graaf (presentatrice, bekend van Studio sport)
-annet malherbe (actrice, musicalster o.a. bekend als willemijn in gooische vrouwen )
-fabienne de vries (actrice, presentatrice, o.a bekend van TMF, fear factor, rtl woonmagazine)
-jamie grant (actrice, o.a bekend van Loft, flikken maastricht)
-sanne wallis de vries (cabaratiere, actrice o.a bekend van moordwijven, koefnoen)
-plien van bennekom (actrice, cabaratiere, oa bekend van koefnoen, moordwijven, minoes)
evt gtst sterren als lieke van lexmond, gigi ravelli (maar naar mijn mening niet geschikt voor wie is de mol)
mannelijke mogelijkheden
-valerio zeno (presentator, oa bekend van TMF, BNN)
-robert de hoog (acteur, oa bekend van Nova zembla, en andere grote films)
-frank lammers (acteur, oa bekend van allstars de serie, van god los, flirt, zwartbroek )
-tygo gernandt (acteur, bij het grote publiek bekend van god los, oorlogswinter)
-derek de lint (acteur, oa bekend als dr rossi in gooische vrouwen, nova zembla, baantjer, bloedverwanten)
-ramon verkoeijen (dj,vj bij 3fm )
-pierre bokma (acteur, oa bekend van t spaanse schaap, bloedverwanten, gooische vrouwen, komt een vrouw bij de dokter, terug naar de kust)
-ferry doedens (acteur, zanger oa bekend als lucas in de serie GTST )
-barry atsma (acteur, bekend van komt een vrouw bij de dokter, loft, zwart water, taped)
-paul groot (acteur, oa bekend van koefnoen, kopspijkers)
Ik zou graag een seizoen in Maleisie zien. Of ergens rond het oostblok (dubai,doha)
Zuid amerika zijn ook leuke gevarieerde landen...
Laat aub even weten wat jullie van mijn lijst vinden