Persoonlijk denk ik dat ze tijdens het EK vertrekken. Dit lijkt mij namelijk de meest veilige optie, zolang ze niet nar Polen of Oekraine gaan
whaha, en laat het EK nou net 3 weken duren
Maar goed, prijswinnaar Mathijs twitterde voor het laatst op 17 mei, en daarna weer op de 21e mei. 18,19,20 mei was het dus stil op zijn twitter. Dit zouden precies de dagen kunnen zijn van reizen (18 mei) 2 dagen voor de opname van aflevering 1. (19+20 mei). En dan dat hij de 21e weer terug is gekomen in Nederland. Deze periode komt ook overeen met half mei, waarin ze vorig jaar (en eerdere jaren?) zijn vertrokken.
Al blijft opnemen tijdens het EK ook goede optie, helemaal na het uitlekken van vorig jaar. (We zouden eens moeten kijken hoe het zat met de opnameperiode in 2008 mexico en 2010 Japan en of die overeen komt met de data waarop het EK/WK toen werd gespeeld).
En dan nog even over de foto's/twitter van Art van de USA. Op 11 mei Twitterde hij al een foto van een gebouw, dezelfde datum waarop Rubmol nog opnames had van lingo en JP dus nog in Nederland was. Wel opvallend is dat Art sinds 19 mei niets meer heeft getwitterd, al was de laatste foto een foto van Graceland. (ligt ook binnen de data die ik net noem van het opnemen van aflevering 1). Ik blijf het in de gaten houden
Edit: Dus OF ze zijn echt nog niet weg, OF het is een afleidingsmanouvre van Art en productie zoals eerder in dit topic werd geschetst, die al is ingezet toen iedereen nog in Nederland was.