Misschien is dat al eerder geplaatst, ik heb niet elk topic kunnen volgen de voorbije jaren.
Ik was heel toevallig m'n opgenomen "Die Is De Mol" afleveringen voor de eerste keer ooit aan het terug kijken. Daar werden de Mexico kandidaten getest op molschap enzo. Collega's van die kandidaten gaven dan ook uitleg over hoe die kandidaat is en of het een goeie mol kon zijn etc.
Maar wat viel me op: Verschillende van die geïnterviewde collega's van de Mexico-kandidaten, zijn later ook WIDM kandidaten geworden! Erik van der Hof, Viviënne Van Den Assem, Dennis Storm en Froukje Jansen zijn al geweest en ik ben nog maar aan aflevering 3. Klinkt ook logisch, want de widm crew heeft die mensen dan al eens geïnterviewd ivm widm, dus er is al contact gelegd. Wie weet zijn andere geïnterviewde collega's ook nog mogelijk toekomstige kandidaten?
Ik ken ze echter helaas zo slecht dat ik me nu alleen nog Carry Tefsen kan herinneren als collega van Georgina Verbaan. Oh en Nicolette Van Dam als collega van Patrick Martens.