zo'n lijstje opstellen weinig zin
Voor mij wel want ik vind deze lijst afwijkender in vergelijking met voorgaande jaren. Namelijk het B-gehalte in BN is hoger. Zoals bij mij ken ik ze allemaal goed tot zeer goed (zeer goed betekenend dat je mij best wel 'fan' mag noemen van de persoon), behalve Carolien, die had ik pas 1 of 2 keer voorbij zien komen op tv.
En omdat ze zo bekend zijn lijkt mij het molspeuren iets makkelijker dit jaar. Namelijk dat je de karakters kent en dus ook karakterafwijkingen sneller zult zien. Zo hoop ik dat bij Zarayda bijv. te gaan kunnen bespeuren.
Verleden jaar bijv. mogen we wel constateren dat De Mol al na 1 dag totaal bekend was in de groep (zelfs Dio had al verdenkingen maar alles na hem zat echt op AM). Het feit dat Marit vol voor AM ging maar toch eruit vloog wil wel zeggen dat de groep en masse al op AM zat, en dat moet gebeurd zijn in de kleine dingen die zich binnen de groep afspelen, namelijk gemixt met wat ze al van de kandi's wisten. Marit had AM al diverse malen ontmoet en pikte echt op dat er iets niet snor zat (over-acting) wat al helemaal in het begin tot uiting kwam in de trap-opdracht ('AM moet onderaan blijven staan!!!').
Ik hoop wat van die kleine dingen te gaan zien omdat ik veel beter bekend ben met deze groep dan met vorige groepen. En als ik zo de lijstjes belees dat geldt dat voor vele molloten.