Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Ach, daarvoor heet Rat ook Rat. Ratten komen waar menselijke wezens zich niet wagen, en zo komen ze ook aan info.Maar even dan dit: het is moeilijk, zo niet onmogelijk, om een molloot ervan te overtuigen dat niet alle details op een foto een aanwijzing zijn.Zo gaat het verhaal al de ronde dat de appel in de hand van Janine een aanwijzing naar een ander land zou zijn. Ik neem aan dat in dit verband voor de grap The Big Apple genoemd is. Nou, als het serieus bedoeld is, dan kan dat dus naar het rijk der fabelen worden verwezen.Immers: Amerika valt af, vanwege de regels met betrekking tot het inzetten van crew-leden.
Hoe weet je dat dan? xD
Kennen jullie dit filmpje nog?Ik besloot het naar Art te twitteren. Vervolgens keek ik bij de statistieken van het filmpje. Daar staat allerlei info over het filmpje; Ook waar het is bekeken...Wat bleek? Het was bekeken in Roemenië!!!Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ach zo belangrijk is het allemaal niet.Volgens mij valt er niets uit te concluderen. Ewout kan vroeg zijn afgevallen maar het kan evengoed een rookgordijn zijn. Een rookgordijn kan helemaal het geval zijn als hij een last minute kandidaat is en plotseling vertrokken is. De tweets moeten dan misschien de schijn ophouden dat hij nog betrokken is bij het TV programma, er waren immers nog uitzendingen. Het blijft echter allemaal speculeren.Na het bekend worden van de namen van de kandidaten kwam Qper op 19 oktober met een bericht over het twittergedrag van de kandidaten en volgens hem kon je zien wie er vroeg zou afvallen.Ik heb daar op 20 oktober op gereageerd.Ik had een ander lijstje over het twitteren en dat in een excel bestand bijgevoegd.Volgens mij kun je daar niets uit opmaken over het afvallen van de kandidaten.Het enige dat uit het twittergedrag te concluderen valt is dat de opnames hoogstwaarschijnlijk tussen 3 en 20 juni hebben plaatsgevonden.Dat wordt nog eens onderstreept dooreen eerder bericht hier door een medeforummer die de winnaar van de quiz op de fandag op twitter gevolgd heeft. Deze winnaar mocht mee met de kandidaten en heeft van 3 tot 6 juni niet getwitterd.Zarayda Groenhart stuurt op 2 juni haar voorlopig laatste tweet. Ewout presenteert op 2 juni vanaf 19.00 uur ´s avonds nog een live show. Deze uitzending is rond 20.00 uur afgelopen nog tijd genoeg om vervolgens met de hele groep kandidaten ´s nachts te vertrekken naar Zuid Afrika.Het lijkt er op dat de groep kandidaten na de vliegreis wordt gedropt en vervolgens in een kerkdienst terechtkomt.3 juni valt op zondag, zondagse kerkdienst.
Kerkdienst is toch altijd 10:00 ochtend ?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
705 gasten en 1 vaste bezoeker