Met die letters heb ik me vorig jaar ook bezig gehouden. Dat leidde uiteindelijk tot niks. Dit jaar gebeurt het weer zie ik. Eén goede raad, verspeel je tijd hier niet mee, op den duur ga je er dingen van maken die er niet zijn of waarschijnlijk gewoon toeval. Dat gezegd zijnde zou het natuurlijk wel grappig zijn als blijkt dat er nu wel iets mee aan de hand is, net omdat we het vorig jaar hebben afgeschreven.
Hier het topic van vorig jaar over de 'plaatsnaamhint':
Letters Plaatsnamen: ‘El Salvador’ en ‘Nicaragua’Nu ik het zo teruglees denk ik dat sommige mensen het misschien een beetje verkeerd begrepen hadden. Ik had het niet over anagrammen of dat alle letters moesten worden gebruikt. Ik kwam niet verder dan dat ik er een paar aanwijzingen naar Art in zag: ars (art) - lv (elf) - lvls (Elvis) doelend op Art met zijn elvis-shirt en dat hij dus Mol Elf was. Alleen, Art was helaas niet de Mol dus er klopte uiteindelijk helemaal niets van. Het was te mooi om waar te zijn.
Maar ik weet wel nog dat we toen op de chat het hielden op een effect. De hele stijl van het programma is vernieuwd vorig jaar, het kan ook zo zijn dat het gewoon een of ander flashy effectje is dat ze mooi vonden passen bij die nieuwe montagestijl. Ik zou er alvast niet meer zoveel achter zoeken maar het staat jullie vanzelfsprekend vrij om dat juist wél te doen.