Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Hier is de Megaupload link: http://www.megaupload.com/?d=ALBNS031Ik heb wel een dropbox account maar daar kan je toch maar 3GB ofzoiets op zetten?
Via usenet heb ik de 720p inmiddels ook binnen... KPN blijkt een redelijke gratis nieuwsgroep aan te bieden, standaard bij je abonnement. Mochten meer KPN'ers zich dus afvragen of je via usenet kunt downloaden : YEP.
Ik snap niets van die 720p versie van de eerste aflevering. In BitTorrent blijft hij steken op 99.8%, en ik kan 'm wel via Usenet downloaden, maar als ik die probeer te seeden zegt hij dat die maar iets van 91% volledig is, en hij gaat dan doordownloaden tot ik weer op die 99.8% zit. Wie heeft de volledige 720p aflevering?
Ik, gedownload via usenets...
Probeer die aflevering eens te seeden in BitTorrent? Bij mij zegt ie dat ie incompleet is.
Probeer het eens met nieuwsgroepen, het gaat sneller en makkelijker (aan het begin is het wat klussen, maar daarna kun je altijd de nieuwste tv programma's downloaden)...
Mogelijk gaat ons land toch op China lijken worden torrents toch onmogelijk: [link]
die blokkade slaat dus nergens op.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
613 gasten en 4 vaste bezoekers