Okay ben ook even de dagboeken aan het lezen en ik vind dagboek 1 meer naar een vrouw neigen dan naar een man..
ook wordt er naar mijn mening duidelijk gemaakt dat er alleen bij de gletsjer gemold is..
Het is zeker dat ik in twee van de drie confrontaties niet meedeed en tóch ging alles mis. Ben ik wel alleen?
Nee, ik was niet alleen, want ik had Marion. Zij maakte mijn werk wat gemakkelijker dus ik vind het jammer dat ze naar huis is. . Ze deed ook zó verdacht. Zeg nou zelf: eerst verdwalen op de grote vlakte, dan verdwalen op een gletsjer en daarna ook nog een paintballgun dat het niet doet!?
Opvallend woordgebruik:
eerste klap is een daalder waard.. (daalder uit bohemen marit)
Ik bedoel: dat de pot in de min ging? Ik ben er in ieder geval best wel trots op, dat mag je gerust weten. Ik vind het ook best eng om dit dagboek te schrijven, want stel je voor dat je achter komt wie ik ben... Dat zou toch een ramp zijn?
Hier vallen min en ramp mij erg op.. Min (Hadewych?) ramp kan ik niet herleiden...
wonder? verdwalen? ow oke even kijken... vliegtuig uit 1973 (Liesbeth?)
Het is zeker dat ik in twee van de drie confrontaties niet meedeed (2 van de 3 Tim) confrontaties (politiek frits)
Als zij de mol was geweest, dan was ik er nú al uitgevlogen! Het lag er zó dik bovenop, dat ik nooit had geloofd dat zij de mol was. Maar goed, dat was ze dus ook niet. Want ik ben het...
Uitgevlogen dik bovenop kan ik niet herleiden..
marion wordt genoemd..
Zitten hier de namen in van alle kandidaten die afvallen? behalve de mol..(en eventueel winnaar en verliezer)