Hmm altijd een hoop knip en snijwerk hoor in die biechts sws.
Misschien is iedereen wel gevraagd om over alle anderen wat te zeggen en hebben ze dat erin geplakt om het te doen schijnen of William verdacht is, ergens.
Ik blijf toch denken dat als Marit de mol zou zijn er toch tenminste nog iemand af en toe eens op haar zou stemmen.
Nu kreeg een Dennis ook weinig stemmen maar da's een heel ander type.
* Tim verdenkt Anne-Marie, Liesbeth en Frits (maar totaal niet Hadewych).
Hij heeft dat alleen tegen Dio gezegd. Ik geef toe dat het als kandidaat wel raar zou zijn om in een biecht enkele malen te herhalen dat je hem de goede kant uit wilde helpen als hij Anne-Marie niet verdenkt..
Maar aan zijn gedrag is verder weinig af te leiden. Hij probeert niet in dezelfde groepjes terecht te komen als zijn mol lijkt het (komt het toevallig wel zoals bij de riverjet, of misschien met opzet maar dan krijgen we dat niet te horen in elk geval).
Marit had een vrijstelling. Marion gokte op Liesbeth, Tim en Frits; Dio heeft waarschijnlijk alles op William ingezet.
Waarop baseer je dat Dio op William in zou hebben gezet??
Ik heb hem daar voor zover ik me kan herinneren niks over horen zeggen.
Zijn hoofdverdachten in afl 1 waren Marit en Tim.
Ondanks zijn gesprekje met Tim heeft hij gezegd dat hij op 1 van die twee in wilde zetten voor zover ik uit zijn exit interviews begrijp. Hij kan nog plotseling voor Liesbeth gegaan zijn die hij ook zei niet te vertrouwen maar uit zijn exitverhaal lijkt het me logischer dat hij doorgebouwd heeft op zijn eerdere test en nu vol op een van zijn twee eerdere verdachten gegaan is?
Anne-Marie, Liesbeth en Frits zijn de topverdachten in de groep. William wordt ook dikwijls genoemd maar dat lijkt vooral te zijn vanwege zijn extreme spel.
Na tweede maal bekijken van de aflevering kan ik niet anders constateren dan dat Liesbeth wel enorm naar voren wordt geschoven als verdachte terwijl ik haar nog weinig echt verdachts heb zien doen.
Behalve wat suggesties zie ik eigenlijk weinig concreets, behalve dan dat ze geen €1000 pakt dit maal.
Ik bedoel, ze krijgt de regie van de hele indeling van de derde opdracht in handen en wie kiest ze op de toren?? Twee mensen die het minst verdacht worden tot nu toe lijkt het..??
Moest die opdracht dan slagen ofzo.. Dan had ze net zo goed zelf die €1000 kunnen pakken.