Van Liesbeth komen we echt niet meer af voor de finale (of vlak ervoor maar ik denk de finale).
Niks tegen haar hoor maar ik had voor de serie liever andere mensen zien blijven die het spel wat spannender en/of leuker maken, ze is toch wel een vrij saaie kandidate in dat opzicht. Maar daarom waarschijnlijk wel goed in het spel als kandidaat.
Als ze haar tot mol hebben gekozen is dit iig een afwijkende keuze van vorige jaren.
Niet dat ik Jon of Kim geweldig vond maar ze hadden wel een bepaalde persoonlijkheid en uitstraling - en een idee van molstactiek. Wat ik totaal mis bij Liesbeth, tenzij het de zakelijke journalist-mol moet zijn oid. Niet erg inspirerend.
Nu geef ik toe dat mij ook niet direct duidelijk is wat Tim's mollentactiek zou zijn.(De domme, luie kandidaat uithangen? >_<)
Ik hoop stilletjes nog steeds op een William ofzo maar het zal waarschijnlijk vergeefs zijn..
Anyway.. Ik denk dat de hint alles bij elkaar het duidelijkst naar Hadewych verwijst.
Zou ook kloppen met de gebeurtenissen in de serie na afloop van de executie van Marit. Die twee deelden duidelijk veel en Hadewych's verwarring zal er niet voor niets geweest zijn lijkt me.